زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

برکناری مشاوران فتح الله‌زاده از استقلال

  • کد خبر: ۱۶۳۱۲۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
برکناری مشاوران فتح الله‌زاده از استقلال
حجت کریمی مشاوران علی فتح الله‌زاده را برکنار کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که حجت کریمی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال اعلام کرده بود حکم مشاوران فتح الله‌زاده تعلیق شده، اما در روز‌های اخیر باز هم چهره این افراد در کنار استقلال دیده می‌شد.

این موضوع باعث طرح سوالاتی از سوی رسانه‌ها از سرپرست موقت باشگاه استقلال شد و انتقاد‌هایی را هم به دنبال داشت تا اینکه کریمی امروز درنهایت تصمیم گرفت مشاوران فتح الله‌زاده را که از سوی او منصوب شده بودند را از سمت‌های خود برکنار کند.

گفته می‌شود در روز‌های آتی مدیریت باشگاه استقلال نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد و حتی افراد جدیدی در هیات مدیره باشگاه استقلال به کار گمارده خواهند شد.

لازم به ذکر است که سرپرست موقت باشگاه استقلال امروز در اقدامی عجیب آرش برهانی را هم از سمت ریاست آکادمی استقلال برکنار و اصغرحاجیلو را به جایش قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->